دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» درآمد دلاری از ماینینگ (استخراج)ارز دیجیتال

درآمد دلاری از ماینینگ (استخراج)ارز دیجیتال

ابتدا وسایل زیر را خریداری کنید:

کارت گرافیک قدرتمند

شاسی ریگ

منبع تغذیه (پاور) مناسب

RAM

پردازنده مرکزی (CPU)

 درایو SSD

کابل‌های مورد نیاز

مادربرد

اینترنت ثابت و مودم

تا اینجا اگر خودتون توانایی اسمبل این وسایل دارید که می تونید سریع ریگ استخراج رو درست کنید وگرنه از متخصص های اسمبل کمک بگیرید.

درآمد شما بستگی به نوع و تعداد کارت های گرافیک شما دارد که با کلیک بر روی ماشین حساب زیر می توانید با توجه به نوع کارت گرافیک خود درآمد خود را ارزیابی کنید:

ماشین حساب

در این جا فرض رو بر استخراج اتریوم قرار دادیم:

یک کیف پول ارز دیجیتال درست کنید(با یک سرچ ساده متوجه تنوع و تعداد زیاد کیف پول ها می شوید پس زیاد وسواس نداشته باشید و یکی از کیف پول های موجود رو نصب کنید)

پیوستن به یک استخر استخراج و شروع کار

پس از آماده کردن تجهیزات و کیف پول اتریوم، حالا به مهمترین قسمت آموزش یعنی شروع کار می‌رسیم.

برای استخراج اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری نیاز است که به یک استخر استخراج بپیوندید. به زبان ساده، استخر استخراج محلی مجازی است که استخراج‌کنندگان قدرت سخت‌افزارهای خود را روی هم می‌ریزند و همه برای استخراج تلاش می‌کنند. در این روش، هر ماینر یا استخراج‌کننده براساس میزان توان پردازشی خود سود می‌برد.

با توجه به گسترده بودن فضای ماینینگ، امروزه بدون پیوستن به استخر استخراج شانس شما برای کسب سود از استخراج بسیار کم خواهد بود.

برای اتریوم استخرهای استخراج زیادی وجود دارد که می‌توانید از گوگل کمک بگیرید تا آنها را مشاهده کنید. هر استخر استخراج نسبت به توان پردازشی خود، میزان کارمزد و کیفیت خدمات می‌تواند متفاوت باشد.

سه استخر استخراج اترماین (Ethermine) تواف‌پول (2fpool) و اسپارک‌پول (SparkPool) از بهترین استخرهای استخراج اتریوم هستند. در اینجا روش استخراج در استخر اترماین را آموزش می‌دهیم. اما اتصال به بقیه استخرهای استخراج هم تقریباً با روشی مشابه انجام می‌شود. اترماین یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین استخرهای استخراج اتریوم است.

فرایند شروع کار استخراج در اترماین به شرح زیر است:

  • دانلود نرم افزار استخراج (در این آموزش PhoenixMiner)
  • ویرایش فایل کانفیگ نرم‌افزار
  • اجرای نرم‌افزار و شروع استخراج

برای اتصال به استخر استخراج نیاز به یک نرم‌افزار دارید. با یکی از نرم‌افزارهای زیر می‌توانید به استخر استخراج اترماین متصل شوید:

  • Claymore Miner
  • Ethminer
  • PhoenixMiner

در این آموزش ما نرم‌افزار فونیکس ماینر (PhoenixMiner) را معرفی می‌کنیم. نرم‌افزار استخراج فونیکس ماینر یکی از بهترین نرم‌افزارهای استخراج اتریوم با کارت گرافیک است. این نرم‌افزار از هر دو کارت گرافیک AMD و Nvidia پشتیبانی می‌کند. قبل از اجرای نرم‌افزار حتماً در صفحه دانلود دستورالعمل‌های تیم توسعه‌دهنده را مطالعه کنید.

پس از دریافت نرم‌افزار، آن را از حالت فشرده خارج کنید، در فولدر نرم افزار، روی فایل «start_miner.BAT» راست کلیک کرده و Edit را انتخاب کنید. سپس قسمت پایینیِ این فایل را ویرایش و تنظیمات مورد نیاز خودتان را وارد کنید.


آموزش کامل استخراج (ماینینگ) اتریوم

در جلوی عبارت «pool-» باید سرور استخر استخراج قرار گیرد. اگر در ایران عملیات استخراج را انجام می‌دهید، بهتر است از آدرس سرور آسیایی استخر اترماین استفاده کنید که به این شرح است: asia۱.ethermine.org:۴۴۴۴

همچنین باید در جلوی عبارت «pool2-» یک سرور دوم مشخص کنید تا در صورت خرابی سرور اول، عملیات استخراج در سرور دوم انجام شود. پیشنهاد می‌کنیم برای سرور دوم، سرور اروپا را انتخاب کنید: eu۱.ethermine.org:۴۴۴۴

در جلوی عبارت «-wal» باید آدرس کیف پول اتریوم خود را قرار دهید تا پاداش استخراج به آن منتقل شود. بقیه موارد را به‌صورت دست نخورده باقی بگذارید و فایل را با همان فرمت bat ذخیره کنید.

حالا با اجرای فایل bat ذخیره‌شده، عملیات استخراج آغاز می‌شود. در مورد اجرای نرم‌افزارهای ماینینگ هم ویدیوهای زیادی در یوتیوب وجود دارد.

می تونید وسایلی که اول گفتم رو خریداری نکنید و یک ریگ آماده خریداری کنید که در بازار هم زیاد هست و من نام شرکتی رو نمیگم که تبلیغ نشه.

موفق باشید زیاد به بعد از فرآیند ساخت کیف پول متکی نباشید و با یک سرچ کوچک در یوتیوب می تونید راحت تر به استخرهای استخراج مختلف مچ بشید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده