دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دریافت ارزدیجیتال رایگان

دریافت ارزدیجیتال رایگان

فاست (Faucet) در حوزه ارزهای دیجیتال سایت‌هایی هستند که به گفته خودشان در صورت بازدید از آن‌ها، هر چند ثانیه یا چند دقیقه یکبار می‌توانید مقداری بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر دریافت کنید. البته حداقل میزان برداشت از این سایت‌ها بسیار بالاست و میزان ارز دیجیتال دریافتی بسیار ناچیز است. به همین دلیل در اغلب موارد نمی‌توانید از این سایت‌ها برداشتی داشته باشید و در واقع سایت‌های فاست با دریافت بازدید خیلی زیاد، سود واقعی را می‌برند.

فاست در زبان انگلیسی یعنی شیر آبی که چکه می‌کند که می‌توان معنای «درآمد قطره‌ای» را از آن برداشت کرد.

چگونه از فاست ها استفاده کنیم؟

استفاده از یک فاست بیت کوین خیلی ساده است. بعد از مراجعه به وب‌سایت فاست و ثبت نام در آن، آدرس کیف پول خود را وارد می‌کنید. سپس یک شمارنده، زمانی که شما در وب‌سایت می‌گذرانید را ثبت می‌کند و بعد از آنکه زمان مشخصی را در سایت گذراندید، می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه «Claim Now» یا چیزی شبیه به این پاداش خود را دریافت کنید.

صد البته باید با حل کردن یک کپچا (Captcha) یا حل یک مسئله ساده ریاضی ثابت کنید که یک انسان هستید. این کار برای اطمینان از اینکه شما یک اسکریپت یا ربات نیستید انجام می‌گیرد. به همین سادگی می‌توانید پاداش خود را دریافت کنید.

البته فاست‌ها معمولاً برای جلوگیری از جمع‌آوری تمام پاداش‌ها توسط یک نفر، برای هر بار جمع‌آوری پاداش توسط یک شخص، محدودیتی زمانی در نظر گرفته‌اند که بسته به سیاست فاست می‌تواند از ۵ دقیقه تا ۲۴ ساعت متغیر باشد.


MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

شما با سرچ کلمه Bitcoin Faucet می توانید سایت های این چنینی را که ارز دیجیتال رایگان می دهند پیدا کنید و در آنها شروع به فعالیت کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده